لعنت به من

منُ زندگی کوفتیم

 دل درد گرفته ام .....

از بس فنجان های قهوه را سرکشیده ام ...

                         و تو ...

تهِ هیچ کدام نبودی !

 

خیلی در ا رو زدم ولـــــــــی ...

 

خدایا خودت شاهدی که دست رو احدی دراز نکردم و فقط از خودت کمک خواستم 

 

 

خودت کمکم کن.....

 یه ذهن اروم میخوام 

با این دل طوفان زده به زورمیتونم به درسام برسم

فقط همین مونده بندازنم بیرون ودیگه غذا ندن بهم 

به درکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

هـــآ جـــر خانم یه روز میفهمی بالاخره که ...

مامان وبابام.....

هیچی ....

در حق من مادری وپدری نکردین 

همیـــــن

توم هــــــِ حرص شهریار و رضا زاده و.....بزن 

ملیــــکا 

دو روز دیگه تو می بینم 

یادته جونت زیر  دستای من بود

ولی ببخشیدمت 

هنذفریمو گیر میارم اصن یکی دیگه میخرم....

تنها امیدم شده درس خوندنم 

همیـــن

اینده شاهرخم دیدنه ها....

همتونو می بینم 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:31---27 آبان 1391
داستانه جونت زیر دستایه من بود چیییهه؟؟؟؟

sara
ساعت17:02---26 آبان 1391
سلام.
یه سری اتفاقات برام افتاد که خیلی بد بود.
1شنبه هفته قبل سیم کارتمو ازم گرفتن 2-3 روز پیشه جوادی بود.
با امیری دعوام شد و........
الانم سیمکارتم دستم نیس.شرمنده.
وبم تو مدرسه ادرسش پخش شد برا همین حذفش کردم.الان یکی دیگه ساختم.
اسمشو توی کامنته بعدی برات میذارم.
دوست دارم باییی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 26 آبان 1391برچسب:,ساعت | 14:46 نویسنده | مرمـر |